En la mañana del lunes día seis y ante el Comité de Empresa los trabajadores de la Radio Televisión Local de As Pontes acaban de presentar un escrito en el que demandan su presencia en las negociaciones en curso para establecer la Relación de Puestos de Trabajo en el Ayuntamiento de As Pontes negociación de la que fueron excluidos por el propio Comité de Empresa alegando que el servicio de la radio y televisión locales era intención del gobierno municipal que fuese cerrado en un plazo breve de tiempo.

Anuncian en dicho escrito que no acatarán las decisiones de un Comité que los excluye y por el que no se sienten representados y que en defensa de sus derechos acudirán si es necesario  a otras instancias.

La anunciada eliminación de los servicios de la radio y televisión municipales siempre estuvo entre los objetivos del actual gobierno municipal que prefiere que la comunicación corra a cargo de la Voz de Galicia, pero su eliminación, si finalmente se lleva a término, privaría a la villa de As Pontes de un archivo esencial de imagen y sonido del que disfrutó durante mas de treinta años.

La carta remitida y firmada por todos los trabajadores es la siguiente:

 

Atención do Comité de Empresa do Concello das Pontes:

  Tralo encontro mantivo entre Comité de Empresa e persoal da Radio Televisión Municipal das Pontes, o xoves 2 de xuño de 2022 ás 12.00 horas, con motivo de ofrecer información sobre a negociación do proceso de Relación de Postos de Traballo do Concello de As Pontes, expoñemos que:

 Dende o comité de empresa se nos anunciou que este servizo ía quedar fóra de dita negociación, alegando que dende hai máis dun ano, se lles tiña anunciado que o futuro do mesmo ía ser o seu peche. Esta decisión en ningún momento lle foi trasladada, oficialmente, aos traballadores e traballadoras do servizo, polo que os traballadores e traballadoras de RTVEUME esiximos formar parte de dita negociación en igualdade de condicións que o resto de empregados e servizos municipais.

 Ante os feitos acontecidos, os traballadores e traballadoras de RTVEume non nos sentimos representados polo comité de empresa e non acataremos a decisión de deixarnos fóra deste proceso. De feito, denunciaremos e iniciaremos as accións necesarias ante calquer acordo no que non se nos teña en conta.

 Asemade, esiximos que se nos trate co mesmo respeto que o resto de empregados municipais, xa que o servizo tanto de radio como de televisión seguen en funcionamento, e sen previsión oficial alguna de que pechen as súas portas.

 Finalmente, e debido a que a negociación está xa moi avanzada, demandamos que se nos dé resposta nun prazo máximo de dous días ás nosas demandas. De non ser así, acudiremos a outras instancias.