Los sindicatos reclaman a la Xunta que concrete una fecha de una reunión que prometió el propio conselleiro de Industria, Francisco Conde, el pasado 19. La cita sentará a la mesa a la Xunta y al comité de crisis de As Pontes.

En un comunicado conjunto, representantes de CC.OO., CIG, y UGT explican que hubo una cita para «tratar temas relativos a formación», pero queda pendiente otra para abordar los compromisos de «carga de traballo coa industria auxiliar e os proxectos industriais de futuro propostos por Endesa para as Pontes», sobre esta última cita recuerdan que estaba convocada para el pasado 6 de agosto, pero se suspendió. Por eso argumentan que «dende as centrais sindicais demandamos a convocatoria urxente desta reunión xa que é clave cara garantir e emprego da industria auxiliar e valorar as alternativas industriais a curto prazo na localidade».

En este sentido, recuerdan que en la actualidad no existe garantía de empleo para este colectivo y llaman la atención sobre las consecuencias que ha comenzado a tener en «despedimentos e traslados e compañeiros, e prevemos que a situación se agrave cara o mes de setembro».

Urgente

Los sindicatos afirman que desde el pasado 28 de julio ya está a exposición pública el documento de impacto medioambiental que estipula el desmantelamiento de la central térmica, «parte do procedemento administrativo para a resolución da solicitude de peche», algo que deja patente la importancia de abordar la situación y el futuro de los trabajadores.

En consecuencia, afirman que «dende as centrais sindicais esiximos unha transición xusta, e esta non pode ser a conta do desemprego e traslados dos traballadores da industria auxiliar e sen garantías industrias de futuro para a localidade, polo que agardamos que na vindeira semana se celebre esta xuntanza».

La voz de Galicia