El Concello de As Pontes ha inaugurado esta semana la quinta edición del porograma de Democratización do Coñecemento que promueve junto a la Universidade Sénior de la UDC y en el que participan 44 personas. Ha estado presente la subdirectora de la entidad educativa, Elena Arce, y la edil de Benestar Social, Tania Pardo, que ha puesto en valor la iniciativa.

Considera Pardo que «achegar a Universidade Sénior á nosa localidade supón favorecer o encontro e o envellecemento activo, poñendo en valor a experiencia vital e profesional, dándolles, a todas aquelas persoas que non tiveron a oportunidade de pasar polas aulas universitarias, unha ferramenta de crecemento persoal». Las clases se impartirán en Casa Dopeso los lunes y martes, de 17:00 a 19:00 horas. Cada seminario incluye tres sesiones teóricas y una práctica con visitas a diferentes espacios de interés, así como una práctica de nutrición.

La acción formativa de este año tiene como objetivo, explica el Concello, revalorizar el patrimonio cultural, social y ambiental de la zona «concienciar á sociedade sobre a presenza da ciencia no día a día, e recoñecer o valor das disciplinas artísticas a través do coñecemento e as vivencias». Las materias que se impartirán en diferentes seminarios abordarán Arte y Huemanidades, Ciencias Jurídicas y Sociales, y Ciencias de la Salud.

Ferrol 360