Despois de coñecerse que o proceso para declarar a Cheminea como Ben de Interese Cultural (BIC) o 22 de xuño non progresara, e ante a ameaza inminente da súa destrución xunto con todos os elementos da central termica, un grupo de persoas deu un paso adiante constituíndo a Plataforma en Defensa do Patrimonio Industrial das Pontes, nun dos mais importantes movementos na historia do pobo pola abrumadora diversidade e pluralidade dos membros: concelleiros da oposición de dous partidos opostos, persoas sen experiencia política que se uniron por primeira vez cunha causa común, antigos técnicos de Endesa ou históricos dirixentes políticos e sindicais de todo o espectro ideolóxico que deixaron as súas diferenzas de lado para loitar por ese patrimonio. 0 que noutros tempos sería impensable, convertiuse nun acto de xenerosidade colectiva, que axiña calou no sentir do pobo. A unión desta plataforma non só marcou un fito, senón que espertou unha marea de apoio popular. A loita pola Cheminea transcendeu a súa simple función industrial: agora simboliza algo moito maior. A súa defensa adquiriu unha nova dimensión cultural, unindo á comunidade para evitar a súa destrución e conseguir, dunha vez por todas, o recoñecemento que merece como Ben de Interese Cultural. Con esta forza, a historia da Cheminea, de todo o que hai o seu redor, e da propia vila das Pontes, cobra unha intensidade emocional que a converte nun faro de identidade e resistencia, símbolo vivo do que un pobo unido pode lograr.
Por todo iso, convocamos á xente do pobo a sumarse e acudir a nosa V ASAMBLEA vindeiro VENRES 20 na CASA DOPESO ás 19:30 e tamén ó pleno municipal o vindeiro LUNS 23 as 12:00 onde reivindicaremos a nosa propia voz e as nosas propostas.
Después de conocerse el fracaso del proceso para declarar la Chimenea como Bien de Interés Cultural (BIC) el 22 de junio, y ante la amenaza inminente de su destrucción junto con todos los elementos de la central, un grupo de personas dio un paso adelante constituyendo la Plataforma en Defensa del Patrimonio Industrial de As Pontes. Este movimiento sin precedentes en la historia del pueblo por la abrumadora diversidad y pluralidad de sus miembros: concejales de la oposición de dos partidos antagónicos, personas sin experiencia política que se unieron por primera vez con una causa común, antiguos técnicos de Endesa o históricos dirigentes políticos de todo el espectro ideológico que dejaron de lado sus diferencias para luchar por ese patrimonio. Lo que en otros tiempos sería impensable, se ha convertido en un acto de generosidad colectiva, que rápidamente conectó con el sentir del pueblo.
La unión de esta plataforma no solo marcó un hito, sino que despertó una oleada de apoyo popular. La lucha por la Chimenea trascendió su simple función industrial: ahora simboliza algo mucho mayor. Su defensa ha adquirido una nueva dimensión cultural, uniendo a la comunidad para evitar su destrucción y lograr, de una vez por todas, el reconocimiento que merece como Bien de Interés Cultural. Con esta fuerza, la historia de la Chimenea, de todo lo que hay a su alrededor, y del propio pueblo de As Pontes, cobra una intensidad emocional que la convierte en un faro de identidad y resistencia, un símbolo vivo de lo que un pueblo unido puede lograr.
Por todo esto, convocamos a la gente del pueblo a sumarse, acudir a nuestra V ASAMBLEA el próximo VIERNES 20 en la CASA DOPESO a las 19:30 y también al pleno municipal el próximo LUNES 23 a las 12:00, donde reivindicaremos nuestra propia voz y nuestras propuestas.
Deja tu comentario