Trabajadores de plantilla principal e industria auxiliar de la central térmica de Endesa en As Pontes prosiguió con las protestas en demanda de garantías de empleo en la zona. Los operarios recorrieron el casco urbano hacia la casa consistorial y reclamaron una transición energética justa y proyectos industriales de futuro para el entorno.
Alberte Amado, de la CIG, pidió que se pongan «enriba da mesa alternativas que eviten os despedimentos nas auxiliares e os traslados do persoal da principal a centos de quilómetros». «Estamos nun momento moi difícil, no proceso final no que xa se anuncian despedimentos», advirtió. Sin embargo, reprochó que siguen «sen concretarse proxectos que doten de futuro».
Al mismo tiempo, lamentó que se desconozcan «aínda os informes definitivos das probas con biocombustibles». A su juicio, «a pesar da urxencia do momento, os gobernos continúan desaparecidos mentres Endesa fai o que lle peta sen que se lle esixa ningún tipo de responsabilidade social nin laboral».
Por lo pronto, el miércoles se celebrará una reunión con la Xunta. Amado anunció que demandarán el «mantemento do emprego; non pode haber desprazamentos e ten que haber proxectos para crear postos de traballo e permitir a recuperación económica das Pontes porque doutro xeito non estaremos ante unha transición, senón ante unha dura reconversión».
Ferrol 360
Deja tu comentario