Tanto el  alcalde Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), como el teniente de alcalde, Tino Fernández (PSOE), se mostraron este martes satisfechos con el anuncio de Ence de que proyecta una fábrica de papel tisú en As Pontes, para la que el grupo pastero prevé una inversión de 350 millones de euros. «Alegrámonos moito porque dicían que non había onde construír outra fábrica, e agora parece ser que si hai onde. De paso que fan a fábrica de tisú poden levar a pasteira tamén alí», señaló Lores.

El alcalde insistió en que el anuncio «é unha ocasión estupenda. Outra cousa é que Ence quera irse de Lourizán, que creo que non quere… pero aí hai unha posibilidade certa de traslado da fábrica e de garantir os postos de traballo en Galicia».

Por su parte, Tino Fernández apuntó a la misma posibilidad. «Todos os anunios que supoñan actividade económica e inversión son unha boa noticia. Neste caso, o que vén corroborar o anuncio de Ence é que é posible instalar actividade fabril de Ence en Galicia. E vén desmentir esa teoría de que era imposible reubicar a fábrica. Cremos que si é posible, e sería bo aproveitar para buscar unha solución definitiva».

Tras estas declaraciones, la compañía emitió un comunicado en el que considera necesario aclarar que la fábrica que la compañía estudia poner en marcha en As Pontes «es completamente diferente a la biofábrica de Ence Pontevedra. No se trata de una planta de producción de celulosa, sino que producirá fibras naturales recicladas, a partir de cartón y papel recuperados»

«En ningún caso, por lo tanto, debe confundirse el proyecto de esta bioplanta con la imposible reubicación de la biofábrica de Pontevedra», dice la compañía, que vuevle a esgrimir «diferentes estudios (realizados por consultoras independientes como Poyry e Idom)»,que dicen que «no existe ningún otro emplazamiento en toda Galicia que pueda ubicar una instalación de las características de la biofábrica de Ence en Pontevedra».

Sobre su presencia en Pontevedra, Ence insiste en que agotará todas las vías jurídicas en la defensa de la legalidad de la prórroga extraordinaria de la concesión. Actualmente, Ence está a la espera de conocer la decisión del Tribunal Supremo, tras la aceptación de dos recursos de casación.

La Voz de Galicia