El proyecto de investigación Entrances, liderado a nivel europeo por Ricardo García Mira, catedrático de la Universidade da Coruña, persigue «un maior entendemento teórico e empírico dos temas relacionados cos aspectos sociais e humanos da transición enerxética, e o deseño de recomendacións sobre a gobernanza e as estratexias políticas máis apropiadas para afrontar os desafíos». García Mira, coordinador general del Consorcio Europeo Entrances, se reunió con el alcalde de As Pontes, Valentín González Formoso, para avanzarle detalles de este estudio, que acabará en 2023.
Los temas centrales de análisis son los procesos de «desterritorialización: un debilitamento progresivo dos vínculos entre as comunidades e o territorio», y «reterritorialización: o establecemento de novos vínculos», indicó el profesor. El proyecto analizará los distintos escenarios posibles «para afrontar os desafíos da transformación económica que require o cambio de modelo enerxético de Europa», en 12 regiones carboneras de otros tantos países.
A la reunión también asistió el investigador hindú Nachatter Singh, que habló del trabajo ya desarrollado sobre «os desafíos socio-psicolóxicos que afrontan as persoas debido ao peche [de las centrales] e aos factores relacionados coa desterritorialización e a reterritorialización das rexións». Y su posible impacto a la hora de decidir emigrar.
Fuente La Voz de Galicia
Vergonzoso.
En lugar de pelear por salvar la actividad como ocurre en Alemania, y mucho mas en Polonia ,para no hablar del resto del mundo, se pretende preparar a la población para enterrar el muerto estudiando el «posible impacto a la hora de emigrar»
Y se hacen una foto.
Miserables.